Topdrukte?

23 april 2018 - Schiphol, Nederland

Klokslag 3 uur werd ik wakker, Tineke lag nog lekker te slapen. Ik ben ook net zo'n klein kind wat zenuwachtig is voor z'n verjaardag, en dus veel te vroeg wakker. Om 4.00 uur ging eindelijk de wekker en kon deze speciale dag beginnen. 40 minuten later verlieten we al Froombosch op weg richting Schiphol. Ruim op tijd, want er was een topdrukte op Schiphol voorspelt. Zonder enige vertraging reden we naar parkeerplaats P3 en tot nu toe was dat de enige plek waar het erg druk was. We moesten best wel even zoeken naar een plaatsje voor de auto, maar toen die eenmaal z'n plekje had gevonden ging het allemaal weer bijzonder snel. De bus naar Schiphol stond al klaar en bij vertrekhal 3 aangekomen bleek dat de balie van British Airways al open was, maar dat er nog geen reizigers naar Londen aanwezig waren. Oftewel, we konden gelijk doorlopen om onze koffers af te geven. Het inchecken hadden we gister al online gedaan. Ook bij de security-check konden we gelijk doorlopen. Hoezo topdrukte?! Bij de douane koos ik, zoals gebruikelijk, voor de verkeerde rij. Ik moest daar toch zeker 2 hele minuten wachten! :-) Tja en daar zitten we dan om 08.00 uur al bij de gate. Wachten tot we om 11.00 uur kunnen boarden. Maar liever zo relaxt, dan wat later en gestresst.

1. B.valentyn:
    23 april 2018
    Fijne vakantie en leuke indrukke gewenst . Wij gaan in dec.
  2. Lina Boersma:
    23 april 2018
    Hele fijne vakantie samen. En leuk om jullie verhalen te lezen.
  3. Mineke:
    23 april 2018
    Fijne vakantie en heel veel plezier,geniet ervan wij vliegen 1mei naar New-York.
  4. Ingrid:
    23 april 2018
    Have lots of fun, ik lees mee om mssn wel nieuwe tips te lezen, wij gaan in aug voor de 3e x.
  5. Mira:
    23 april 2018
    Herkenbaar, geniet van jullie vakantie
  6. E v slingerlandt:
    23 april 2018
    Een hele fijne mooie reis.
  7. Marie:
    hele fijne vakantie gewenst
  8. Hsuan:
    23 april 2018
    Haha haha. ..Om 3 uur wakker...jij bent gesloopt tegen de tijd dat je op JFK staat...fijne vlucht!!😘
  9. Olagina:
    Veel plezier
  10. Paret Philippe:
    23 april 2018
    Veel plezier in NYC, wij gaan straks in oktober voor de zesde keer.
  11. Minke Noordman:
    23 april 2018
    Mooi op tijd en zo begin je rustig aan je vakantie . Veel plezier en vergeet niet om te genieten.
  12. Renee:
    Heel veel plezier!!