That was it!

18 mei 2018 - Froombosch, Nederland

luchtfoto2

Toen was het klaar! Om ongeveer 19.30 uur kwamen we aan op Schiphol en als een speer konden we onze koffers ophalen en door de douane gaan. Nog voor 20.00 uur reden we met de transferbus naar de parkeerplaats waar de auto na bijna 4 weken ons nog netjes stond op te wachten. Het is wel weer even wennen om in onze eigen auto te rijden, na al die kilometers in die Amerikaanse bak met automaat.

We zijn blij weer te rijden op Nederlandse bodem. Na iets meer dan anderhalf uur staan we weer voor ons eigen huis. We zijn thuis! Want hoe mooi deze weken ook zijn geweest: there's no place like home!

Het duurt niet lang voordat we in bed liggen, we zijn kapot. Peter is de volgende ochtend netjes rond 7 uur wakker, ik slaap meer dan het klokje rond. Ik schrik zelfs een beetje als ik op mijn telefoonscherm zie dat het 10.45 uur is! Zo blijkt maar weer dat reizen super tof is, maar ook heel vermoeiend.

En deze vakantie is echt een aaneenschakeling van geweldige momenten geweest. Onze hoogtepunten:

• met de fiets over de Brooklyn Bridge in NYC
  • de vele kilometers over Amerikaanse wegen in een hele fijne auto
  • ons bezoek aan Gettysburg
  • samen met Menno en Miriam een dagje Washington
  • het groene van Savannah
  • overal eekhoorntjes
  • dagje ontspannen in Daytona Beach
  • de pannenkoeken bij de Ihop
  • het bezoek van een zeekoe nabij Fort Myers
  • de kippen en de zonsondergang in Key West
  • onze tattoo in Miami Beach
  • en natuurlijk de open armen waarmee we zijn onthaald bij de familie in zowel Spencerport, NY als in Alva, FL.

We kunnen zo nog een hele tijd doorgaan, want het zijn vooral van die 'oh, ja en weet je nog toen...' momenten. Een onvergetelijke reis, waar we nog lang op kunnen teren. We will be back! Geen twijfel over mogelijk.

magneten

1. Lina Boersma:
    18 mei 2018
    Dat is toch een hele ervaring zo'n mooie vakantie. Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad. Xx
  2. Herman.janssen:
    19 mei 2018
    goed reisverslag tot volgend jaar?

Goed reisverslag tot volgend jaar?